fredag 28. september 2012

Mine drømmer...

For en hektisk dag!! Ettersom min kjære er vekkreist til søndag, ble det en del mer hektisk med guttene på svømmingen i dag. Heldigvis har jeg en svigermor som stiller opp når vi trenger det :) Guttene fikk svømt og jeg fikk vann i ørene son fortsatt ikke har forsvunnet! Utrolig irriterende, spesielt siden jeg skulle videre på jentebursdag etterpå. Selv om hørselen min var noe redusert i kveld, var det ikke noe i veien med matlysten :)  Vertsdamen hadde laget flere fantastiske tapasretter. Det smakte helt nydelig, tusen takk :) Nå skal jeg nyte litt kveld alene før jeg tusler inn i sengen. Jeg drømmer om at guttene sover leeeenge i morgen.... Og at min kjære står på døren en dag tidligere enn planlagt :) Hihi:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar