torsdag 20. september 2012

Scrapping: Paris


For tre år siden startet jeg med scrapping. Tanken med scrappingen var at jeg skulle lage et album fra første året til storebror. Da lillebror ble født, to år etter storebror, ble det naturlig at jeg også måtte prøve å lage et album til han. Desverre går det gjerne flere måneder mellom hver LO jeg lager, men det viktigste er at jeg koser meg med det. Målet mitt er at albumenene skal bli ferdige til guttene er konfirmanter:) Her er den siste layouten jeg har laget. Den forteller litt om turen vi hadde til Paris da storebror var 7 måneder:


 
 

2 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy å lese bloggen din kjære deg - den er blitt kjempefin!!! Din kjære har helt rett angående scrappingen, imponerende!!! Gleder meg til å følge deg! Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Hverdagsmamma:) Synes det er veldig kjekt med min egen blogg! Kommer helt sikkert til å spørre deg om mange tips og råd. Klem klem

      Slett