søndag 14. oktober 2012

Inngangspartiet



Her på Vestlandet har det vært en solskinnshelg. Det har vært kaldt, men så lenge solstrålene kommer frem er vi super happy!!! I dag har jeg hatt dugnad i hagen. Ryddet og plantet litt blomster. Jeg synes det er så fint med litt farger utenfor inngangspartiet nå når høsten er her. Jeg har plantet litt høstblomster, blant annet lyng.






Mens jeg har drevet med hagearbeid har guttene syklet og lekt ute. Ikke så mange dagene vi har sol på denne tiden av året så det må nytes!!! Vinterdressene er tatt frem fra i fjor. Heldigvis passer de en liten stund til :)


 
 
 

Dagen ble avsluttet med deilige boller hos min søster. Nå er guttene lagt og jeg nyter siste rest av helgen foran pcen. Det er rart med det, men med en gang min kjære er vekkreist klarer eldstemann å lure seg opp i sengen vår. Må innrømme at jeg synes det er litt koselig ;)

6 kommentarer:

  1. Hei:)
    Så fine bilder av nydelige høstblomster, flotte barn og herlig høstvær!:)) Koselig å følge bloggen din:)))
    Hilsen Eva

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av mine søteste søskenbarn ♥

    SvarSlett
  3. Så fint det var blitt - skikkelig høststemning :-) Herlige bilder av guttene - bildene dine er virkelig klare og flotte; så flink du er
    klem

    SvarSlett