mandag 8. oktober 2012

Maraton-løp

For en tid tilbake inngikk min kjære et veddemål med tre kamerater om å løpe maraton i Barcelona. Den som fullførte maraton og fikk beste tid av de fire kompisene, vant veddemålet. Ingen av guttene hadde noensinne løpt maraton før eller drevet med aktiv løping. To av karene tok dette veldig seriøst og begynte oppkjøring mot Maraton Barcelona. Den 24.mars 2012 var den store dagen!! Min kjære og hans kamerat, S, gjennomførte løpet med glans. Jeg og konen til S var så heldige å få stå på målstreken da de kom i mål. Det var en stor opplevelse :)




I tillegg til maratonløpet, ble det også en shoppingtur for vår del. En stor suksess - Shopping i Barcelona kan anbefales på det sterkeste!! Etter løpet var karene bitt av basillen- et nytt løp skulle gjennomføres til neste år. Damene var superfornøyde med valget; karene skulle fortsette å holde seg i form og vi skulle få en ny shoppingtur :)




Etter hvert som månedene har gått, har guttene bestemt seg for at de skal strekke det enda litt lengre, Triatlon løp i 2014. Nå er sykkel kjøpt inn og min kjære har begynt å sykle til og fra jobb stort sett hver dag. Rekorden hans hjem fra jobb har til nå vært 52,24 min. I dag slo han rekorden sin: ny tid hjem fra jobb er 50,39 min :)

Gleder meg til fortsettelsen :)

4 kommentarer:

  1. De er kjempeflinke!!!! Vi derimot kan risikere å bli snytt for shoppingen - så egentlig så burde vi ha motivert dem til å fortsette med ren løping slik at vi kunne fått oss en ny Barcelona tur - for den var fantastisk!!!! Vi får kanskje legge opp til en egen belønningstur etter at selve løpet er gjennomført.....
    Jeg har foresten en mann her som blir bekymret for all denne fremgangen til F på syklingen..... :-) Han er kjempeflink, imponerende :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de er veldig flinke!! Belønningstur er absolutt noe vi bør gå for. Vi kan ikke gå glipp av en shoppingtur:) Jeg begynte jo å glede meg til ny tur allerede uken etter vi kom hjem, vi fortjener det:)

      Slett
  2. Helt enig - særlig siden vi blir sittende hjemme som "treningsenker" :-)

    SvarSlett