søndag 11. november 2012

Perfect home party

Endelig skal vi slippe å ha en kjøkkenskuff full av brødsmuler! Etter flere år med den ene kjøkkenskuffen som brødboks, har jeg gått til anskaffelse av en "ordentlig" brødboks etter en koselig, men kjapp, kveld på Perfect home party:)


15140 Etasjefat 2 etg 329,-
h: 39 d: 21 cm

53010 Brødboks 499,-
17x20x33 cm


Det var mye fint, men også forferdelig dyrt... Jeg har tidligere vært èn gang på Perfect home party. Den gangen syntes jeg det var utrolig mye fint og hadde store vansker med å begrense meg ift hva jeg kunne/burde kjøpe. Denne gangen synes jeg det var enklere å holde meg innenfor en fornuftig grense på kjøp av produkter. Kanskje jeg rett og slett ikke var helt i shoppingmodus i dag eller kanskje det er så enkelt at produktene ikke var utpekte så mye denne gangen som sist? Uansett årsak er konklusjonen at lommeboken min er veldig fornøyd:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar