lørdag 24. november 2012

Tripp, Trapp

Tresko!
Vi hadde opprinnelig en ubehandlet furutrapp. For en tid tilbake malte vi trappene hvite. Dette har vi vært veldig fornøyd med. Ulempen med å male dem hvite er definitivt alt støvet som kommer til syne :) Trappene har også blitt noe glattere enn de var før. Vi som stort sett går med ullsokker har fått oss noen knall og fall ned trappene...

For noen uker siden våknet jeg en lørdagsmorgen kl 06.00. Jeg tok på meg ullsokker og listet meg ned trappene for å ikke vekke guttene. Halvveis i trappen klarte jeg å skli. Jeg regelrett falt rett på rumpen og rutsjet ned resten av trappene. Fra rommet til lillebror hørte jeg en trøtt stemme: "Mamma faller trappen?".  Armer og bein ble både gule og blå :)
I dag var det storebror sin tur å falle ned trappen. Han kom heldigvis litt bedre fra det enn mammaen :) Vi bestemte oss da for at trappetrinnsteppene vi har hatt liggende en stund, skulle på plass!
 
 
 
Trappetrinnsteppene har vi kjøpt hos ellos. Pakken besto av 15 selvklebende tepper.
Veldig enkelt :)

 
 
Nå håper vi på litt mindre fall i trappene og litt mindre synlig støv :)
God helg!

1 kommentar: