torsdag 17. januar 2013

Endelig nytt dørskilt

Etter over ti år i huset vårt, har vi aldri klart å kjøpe oss et dørskilt. Selv om jeg synes et inngangsparti blir mer "hjemmekoselig" med et dørskilt, har det av en eller annen grunn ikke blitt prioritert. Vi kan vel skylde litt på at det først er de siste par årene vi har fokusert på uteområdet etter mye oppussing inne i huset.
Jeg har lenge hatt lyst på et dørskilt i plexiglass. Noe slikt som dette:


 
Skilt i plexiglass -
 
I går ble jeg tipset om at ukeplan.no har kampanjetilbud (kun 195 kr) på dørskilt i hele januar.  Så nå er dørskiltet omsider bestilt :)
 
Det jeg likte med disse dørskiltene var at du kan lage ditt eget personlige preg på skiltet med tekst, bilder eller tegninger. Her er det kun fantasien som kan stoppe deg :)
 
Eksempel på dørskilt fra Ukeplan.no
 
Dørskilt til familien Sand fra Oslo.JPG
 
 
Gleder meg til å få det nye dørskiltet i posten og få det opp på veggen :)
 
****
 
Ha en fin kveld med eller uten dørskilt! :)
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Dette har jeg også tenkt på i mange år, og da har jeg sett for meg make til det øverste, men jeg har aldri kommet meg til å sjekke opp i hvor jeg får tak i det - så tusen takk for tips, nå har jeg også hevet meg på dette :-)

    SvarSlett
  2. Så bra! :) Vi har også bestilt et helt enkelt med bare tekst. Likte veldig godt de med bilde også, men av ulike grunner valgte vi å gå for den med bare tekst :)

    SvarSlett