søndag 13. januar 2013

Salg, Salg, Salg


Brrrr.... Det er iskaldt ute! I flere dager har vi fått oppleve 
sol fra en knallblå himmel. Den siste tiden har solen så vidt begynt 
å komme inn gjennom stuevinduene og minner meg om at de trenger en vask! 
Men jeg klager ikke! For hver dag som går blir dagene fem minutter lengre. 
Vi har  en fin tid i vente - Våren.

****

I går benyttet jeg anledningen til å gå litt på salget på fridagen vår. 
Det er vanskelig å komme tomhendt hjem, spesielt når det er
 hele 50 % avslag i flere butikker.



Frem til våren blir det koselig med kubbelys i denne vegglykten fra Lene Bjerre.
 Først må jeg bare finne ut hvor jeg skal henge den.




Selv om julepynten er pakket vekk for en liten evighet siden, er det
 et must å kjøpe julepynt i januar. Liker disse julekulene :)


****

Nå skal resten av helgen nytes på sofaen med noe snacks og sesong 2 av Dag. 
En fantastisk serie som alle bør få med seg! Tredje sesong begynner
faktisk på tv2 på torsdag.

Ha en fortsatt fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar